söndag 2 december 2012

Söndagen 2 december 2012

Igår var jag effektiv delux :) Startade morgonen med att åka till Ikea och handla till salongen. En ny byrå, en vask, ett vaskskåp, diskställ och lite annat smått och gott ;)


Efter det gick jag mamma och pappa och käkade lunch och sen stack jag till Systemet och handlade lite vin och så till affären för mat. Några vänner kom över lite spontant på middag och det blev en mycket trevlig kväll med spel och skratt och den slutade inte förrän sent på natten.
08.00 började min arbetsdag så lite trött har man ju känns sig idag ;)


Julstjärnorna åkte också upp igår. Allt för stämningens skull!




Bilder från i morse. 6 minus och mörkt ger en del julstämning!


Har varit ute en runda i det KALLA vädret! Underbart men faktiskt FÖR kallt för att njuta av en längre promenad. Gick en liiten runda på julskyltningen men sen gick vi hem och värmde oss med en fika istället ;)

Promenad i Norra Hamnen

Nu ikväll planerar jag för möbelihopsättning inför morgondagen och letar lite priser på den kommande semestern! Snart ska vi kolla en rulle och sen är det dags att slagga!!



Godnatt godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar