tisdag 4 december 2012

Golden tickets

Idag har sett ut i stort sett som de flesta dagar i mitt liv! Vakna av klockan, snooze, vakna, gå upp, gå ut i kylan, gå till salongen, jobba, luncha, jobba och så kom lillebror precis innan stängning :)
Tillsammans gick vi ner till Big Buddah och åt kvällsmat! Klassikern kyckling i röd curry blev det och sen gick vi hem till oss och fortsatte letandet av flygresa till värmen!
Vi hittade några bra alternativ som inte fullkomligt raserar ekonomin, så förhoppningsvis blir det av i alla fall :)
Undrar VARFÖR resorna är så dyra just nu?!


Har precis krypit ner under täcket med värmedynan jag köpte och jag älskarden! Jag tycker att ALLA borde köpa sig en sådan! Jag har till och med slutat bada hela tiden ;) !

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar