torsdag 13 december 2012

Julgranen

Idag sov jag ut och har efter det varit såsig hela dagen ;) 
Kl 12 åkte jag och Johan (lillebror) till mormor och morfar för att äta lunch, hänga upp julstjärnor och göra mormor julfin i håret :D


Underbar lunch idag! Stekt sill med potatismos och lingonsylt!


 Efter det stack vi till Väla i hopp om att handla ALLA julklappar som handlas ska. Ut kom vi med INGA julklappar... Ja jag vet inte VAD som hände men Johan fick i alla fall fatt i en ryggsäck till Thailand :)

Så stack vi tlll Maxi och köpte julgran. Det var ju "kallt som i en isbjörns rö##ål" (Johan Glans ord...sorry) så någon snygg gran blev det då inte ;) Haha vi högg en och så fick det bli som det blev!
Hemma klädde jag den och sen har jag bara lagat middag och haft en skön hemmakväll i min ensamhet.


Igår såg vi ju The Hobbit och den var jättebra :D

God kväll på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar