måndag 10 december 2012

Min helg i bilder

I torsdags åt vi julbord med salongen på Sillen och Makrillen :)
Trevligt men jag hade nog ändå föredragit ett traditionellt julbord istället för "huvudrätten" som ersatte den varma plockmaten!





Snygga Sebbe och Tina 


Micke och jag :)



Annars har ju helgen bjudit på mycket snö så en härlig snöpromenad "unnade" jag mig allt i söndags!


Kallt som tusan men med en härlig dunjacka och 3 par byxor under regnbrallorna gick det galant att sitta och titta ut över Öresund och filosofera lite :)



På söndagskvällen gick vi hem till Marcus och Sandra och bakade lite lussekatter och mös med deras nya kattunge! (som för övrigt vann Best I Variant nyligen :)



Degen är på G...

och bullarna är klara! Mumma ;)

Idag har jag jobbat på ass-jobbet och på hemvägen mötte jag Herr Råtta vid Mariakyrkan! Han var inte alls skygg utan strosade runt i snön någon meter ifrån mig och nosade och hade sig!
Jag som har haft tamråttor innan kan ju inte annat än tycka att dem är ganska söta ;) En och en!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar