torsdag 3 januari 2013

Santorini i Helsingborg

Inatt har jag sovit mitt SÄMSTA på länge...Sista gången jag fick gå upp var kl 03.30 för att slökolla i en "Hänt Bild" för att bli trött men ICKE!
Låg bara och vände och vred mig och tänkte på ALLT mellan himmel och jord för att i andra andetaget vakna av att väckarklockan ringde och jag trodde att det var ett SKÄMT!!!!!!!!!

Jaja, upp och hoppa till salongen och köra en heldag där och sen mötte jag upp hela familjen för en avskedsmiddag för Josie som åker hem till London imorgon!
Vi som ska till Thai får ju som tur är träffa henne inom en snar framtid igen :)

Vi käkade på pappas väns Grekiska restaurang Santorini på Södergatan 101. Litet ställe men ACK så god mat dem hade!! Rekommenderar ALLA att gå dit och käka en dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar