tisdag 15 januari 2013

Tisdag

Godkväll!

Jag startade morgonen med att gå och göra vid mina naglar :) Skönt när andra tar hand om en!! Naturella enkla blev det eftersom jag gillar att måla dem i olika färger och hon inte hade exakt den orangea färggelén jag önskade!

Efter det pumpade jag däcken på cykeln, gjorde ärenden på banken och sen bjöd jag över mamma på lunch innan vi började packa ryggsäcken inför resan :)
Jag jobbar som sagt alla dagar nu fram till avresan så det är lika bra att det är klart så jag slipper ligga sömnlös om natten och fundera på vad jag ska ha med mig ;)

Fick rusa ner på H&M i sista minuten innan stängning för att köpa tomma "reseförpackningar" som jag fyllde med diverse nödvändigheter! Pallar inte att ta med alla stora burkar och flaskor som jag gjorde sist!
Mitt i alltihopa fick jag en ide om att testa ett coolt sätt att "måla" naglarna på ;)
Att droppa nagellack i vatten och sedan doppa nageln i var både roligare och svårare än jag trodde...Men jag fick till 2 snygga i alla fall ;)




Imorgon är det arbete igen och det hela dagen så nu ska jag hoppa i bingen!

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar