onsdag 28 november 2012

Julklappshets

Idag har det varit full rulle på salongen och jag har haft många nya och trevliga kunder i stolen :) 
Söta Katja kom förbi med ett par urgulliga sax-örhängen (bild kommer imorgon) som hon köpt till mig för att jag var världens sötaste och duktigaste frisör ;)...Åhhhh va glad jag blir :) Tack GULLIGA KATJA :D
Ja, jag har haft en bra dag på jobbet helt enkelt!

Sist kom världens bästa svägeska för att bli ompysslad!  Jag fick mig en "utskällning" angående att JAG inte är lika förtjust i julklappshetsen som deras familj är ;)
Jaja jag SKA handla MASSOR med julklappar!

Jag har till och med avsatt 2 hela dagar då jag ska vara ledig, gå på Väla och shoppa i lugnan ro och bara njuta av julstressen ;)

Nu ska jag strax sova för i natt blev det inte mycket till sömn då jag ABSOLUT inte kunde somna utan endast fick 5 timmas innan jag skulle upp!

Godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar