måndag 26 november 2012

Godnatt

Håller på här för fullt med att få till en ny blogg... Något som tar MYCKET längre tid än jag hade hoppats på :( PUH!!

Idag har jag i alla fall först rännt uppe på grossisten för storhandling, sen raka vägen till massagen kl 12 och så en fika på detta för att sedan köra 7 timmar på ass-jobbet :)

Jag är alltid så frusen om kvällarna vilket resulterat i att jag badar varma bad VARJE kväll och av detta blir man ju VÄLDIGT torr i huden, SÅ nu har jag införskaffat mig en värmedyna som ska hålla mig varm istället ;)
149kr på halva priset på Kjell och Company. Värmer mig på denna nu i denna stund och jag får erkänna att tom JAG tycker det blev på gränsen till FÖR varmt ;)

Imorgon börjar julstädningen på salongen och upphängning av julstjärnorna :D

Godnatt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar