måndag 25 mars 2013

Vårshopping

Hej hej!
Längesedan men så blir det ibland!

Här har inte hänt särskilt mycket och kanske därför jag inte känt att jag haft något att skriva!


Idag har det varit ett strålande väder här i Helsingborg och jag har först fikat på stan med en väninna, sedan shoppat lite påskpresenter och så en snygg vit tröja med guldnitar från HM och ett par supersöta blommiga byxor från Kappahl till mig själv!

Rosa Byxa, Blommig byxa i rosa toner. 5-ficksm...


Älskar vårkläderna som kommer nu och skulle vilja handla ALLT ;)

Sen har jag arbetat till kl 22.00 och nu har jag presis gjort en hårinpackning och så krupit ner i sängen för att fortsätta att se Les Miserable med Micke! En film i min smak jag som älskar musikaler!

2 kommentarer:

  1. Åhhhh den vill jag låna i påsk!! Har inte haft ngn att se den på bio med. Ser sååå mkt fram emot när vi ska ses. Kraaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skrev precis till dig på FB om att jag kanske kommer ner till Malmö på fredag om ni har en kvart över för mig ;)
      Puss

      Radera