söndag 24 februari 2013

Godkväll


Jag har jobbat de senaste dagarna som en galning! Jag vet inte varför men det blir alltid så intensivt i perioder och då känns det som jag "försvinner" från allt annat liksom... Sen kommer lugnet och då får man ta igen allt man missat :)
Igår var jag i alla fall "ledig" och passade på att sova ut och träffa familjen några timmar! Sen åkte jag hem och inhandlade några nya taveldukar och satte igång!


4 timmar senare var denna tavla klar och det hade blivit kväll! JAG BEHÖVER FLER TIMMAR PÅ ETT DYGN ALLTSÅ!!!

Andreas och hans tjej kom över och vi lagade middag och kollade på mello :) 

Idag har jag varit på ass-jobbet hela dagen och nu ska jag krypa ner brevid min andra hälft och kolla någon bra film!

Godnatt




I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar